Гарантія та Cервіс

СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР
Ремонт валізи, сумок, сумок на колесах

Заміна ручок, коліс, висувних механізмів (візків), прошивка.

Оригінальні запчастини для моделей валіз 2010 - 2020р.


Авторизовані сервісні центри:

м. Дніпро: вул. Січових Стрільців, 1 (колишній Артема), тел. (067) 566 75 97

 м. Київ: пр. Перемоги, 3, торговий центр "Україна", магазин "Мр. Саквояж", тел. (044)361 29 85

Оцінка вартості ремонту та строки його виконання здійснюються лише після огляду зданого на ремонт виробу.
За законодавством, при поломці купленого товару, покупець повинен доставити його в сервісний центр (Дніпро, Київ) або магазин, в якому цей товар був придбаний. Гарантійне обслуговування здійснюється за наявності чека та гарантійного талону.

Вимоги до якості DELSEY:

  • Замки витримують 10 000 разів на відкриття або закриття виробу, що прирівнюється до 5 років звичайної експлуатації.
  • Колеса витримують перевезення повністю завантаженого багажу понад 30 км як по рівній, так і шорсткої поверхні.

    Каркас валізи витримує падіння з висоти одного метра над землею 3 рази поспіль у 14-ти різних положеннях — що становить 48 падінь. До того ж повністю навантажена валіза піддається 8-ми циклам обертання всередині спеціального барабана, що прирівнюється до 48 безладних ударів.

    Фурнітура суворо тестується на опір до погодних умов та корозії.

    Тканина також проходить жорсткий контроль на міцність. Залежно від використаної тканини, її щільність сягає 2400 den.

    Гарантія покриває заміну частин, які визнані такими, що не підлягають ремонту. Дія гарантії повинна бути підтверджена гарантійним талоном, з позначкою про дату покупки та товарним чеком.

Гарантія не поширюється на випадки:

Фізичного зносу матеріалів у процесі нормальної експлуатації

  • Поріза або розрив тканини
  • Використання виробів не за призначенням та недбалого поводження з багажем
  • Застосування до багажу грубої фізичної сили та дій, що зламують
  • Значного навантаження багажу
  • Дій, що спричинили руйнування цілісності пластикових каркасів.
  • Якщо багаж був пошкоджений під час транспортування, всі претензії щодо відшкодування збитків або коштів на виконання ремонтних робіт з відновлення працездатності та функціональності багажу - пред'являйте перевізнику, який надає послуги транспортування.